תיירי הנרי וריבאלדו בסמי עופר: אגדות ברצלונה מגיעות לישראל



בתום קיץ מרגש שעבר על ענף הכדורגל עם הישגי שחקני דור העתיד של נבחרות הנוער והצעירה, ביום חמישי הקרוב יעלו על המגרש בסמי עופר אגדות הכדורגל של ברצלונה הגדולה. את קבוצת בארסה לג'נדס יובילו: החלוץ תיירי הנרי, שיגיע לישראל לראשונה וילבש כאן את מדי בארסה לג׳נדס וריבאלדו-הלהטוטן הברזילאי- זוכה כדור זהב במדי ברצלונה, שאהוב מאד על האוהדים בארץ. הקבוצה הקטלונית תקיים 2 משחקי ראווה מול אגדות הכדורגל של מכבי תל אביב ומכבי חיפה, שיתאחדו באופן מיוחד.
בארסה לג'דנס נגד מכבי חיפה יעלו על הדשא בסמי עופר ביום חמישי הקרוב, 7/9, בשעה: 20:00 כאשר על המגרש ביחד עם ריבלדו והנרי יעלו גם אגדות מכבי חיפה כמו: יניב קטן, ראובן עטר, אריק בנאדו ועוד.
לרכישת כרטיסים באתר GET-IN , מחירי כרטיסים החל מ-89 ₪.
לרכישת כרטיס לחץ כאן
לקראת הגעתו לישראל ריבאלדו מסר:"אני תמיד שמח לחזור לישראל ולהגיע אליה בכל פעם מחדש. צפויים לנו משחקים מרתקים מול אגדות כדורגל מישראל, שאת חלקם פגשתי בעבר על המגרש ואני נרגש לקראת המפגש המחודש. אני מאמין שספורט וכדורגל בפרט הם כלים עוצמתיים המחברים בין אנשים וזה מה שנעשה במדינתכם בספטמבר הקרוב". חברתMTR7 , בראשות מאורו רוזנשיין, שמפיקה את שני המשחקים, היא גם זו שהפיקה את אירועי הכדורגל הבינלאומיים הגדולים שהתקיימו בישראל בשנים האחרונות. בקיץ אשתקד הפיקה את טורניר היי-טק קאפ (I-Tech Cup) בין רומא לטוטנהאם בסמי עופר. בקיץ 2021 התקיים משחק ראווה בין ברצלונה לריאל מדריד במסגרת אירועי אל-קלאסיקו בבלומפילד וב-2019 התקיים בסמי עופר ׳׳משחק השלום׳׳ (Shalom Game) בין אגדות נבחרת ברזיל לבין אגדות נבחרת ישראל. כמו כן אחראית החברה על הטורניר "מלכי הדריבל", שהתקיים בהיכל מנורה והפגיש בין כוכבים עולמיים מענפי הכדורגל השונים (כדורגל, קטרגל, פריסטייל ופוצ’יוולי) למשחקים אתגריים עם חוקים המתקיימים רק במגרש הדריבל. מאורו רוזנשיין ממארגני האירוע מסר: "חברת MTR7 יוזמת ומביאה לארץ אירוע אגדי וחד פעמי שירתק וילהיב את הקהל בישראל. המדינה כולה תעצור את הנשימה לקראת מה שהיא תצפה על הדשא. כן! אנחנו שוב צעד קדימה כדי להנגיש לחובבי הספורט בישראל משהו שמעולם הם לא צפו"

בקרוב על הדשא בסמי עופר, ריבלדו


ירעיד את הרשתות גם בסמי עופר? תיירי הנרי


קרדיט תמונות: gettyimages.