שחקני ליגת ONE ZERO בכדורגל מצטרפים ליום מעשים טובים

מנהלת הליגות גייסה את קבוצות הליגה והשחקנים להעלאת המודעות להשתתפות ביום שיחול ב 14.3 (יום שלישי), אותו מפעילה עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון.
המחזור הקרוב יפתח בסימן "יום מעשים טובים", במסגרתו כל השחקנים יעלו לכר הדשא עם חולצות ממותגות "יום מעשים טובים" והכרוז יקרא לקהל לקחת חלק ולהשתתף ביום עצמו. בנוסף, כל 14 הקבוצות בליגת ONE ZERO והשחקנים יתנדבו בפעילויות מגוונת למען הקהילה בהן: אימון משותף עם ילדים עם צרכים מיוחדים, התנדבות בביה"ס לחינוך מיוחד, נטיעת עצים , חלוקת סלי מזון, פעילות עם ניצולי שואה ועוד.
כמו כן במנהלת הליגות בכדורגל פנו לשחקנים בבקשה להעלות סרטונים לרשתות החברתיות שלהם בהם יקראו לאוהדים להירתם גם הם לעשיית טוב ביום זה.
יום מעשים טובים ה-17 יצויין בכל רחבי הארץ ויתקיימו בו אלפי פעילויות התנדבות ועשיית טוב. למעלה מ- 2 מיליון ישראלים צפויים להשתתף, כש-95% מהרשויות המקומיות נוטלות בו חלק. יום מעשים טובים פרץ את גבולות המדינה ומיליוני בני אדם מ-110 מדינות ישתתפו ביום שנולד בישראל כיוזמה של אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון.
השנה, פעילויות יום מעשים טובים יתקיימו תחת המסר "חושבים טוב, מדברים טוב, עושים טוב". כשהרעיון הוא לייצר מסה קריטית של עשיית טוב למען יצירת שינוי חיובי, ולקרוא לכל אחת ואחד לעשות מעשה טוב – קטן או גדול – כל אחד לפי יכולתו ונטיית ליבו.

 "כל 14 הקבוצות בליגת ONE ZERO והשחקנים יתנדבו בפעילויות מגוונת למען הקהילה" שחקני מכבי חיפה ובית"ר ירושלים

רפי אלול יו"ר עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון: "אנו מודים ומברכים את מנהלת הליגות לכדורגל על ההצטרפות לנבחרת יום מעשים טובים. אין לי ספק שבכוחם של שחקני ליגת העל להוות השראה לסולדיריות ולתת רוח של אחדות בקרב חלקים רבים של אוהדים ואזרחים מהמדינה, בייחוד בתקופה המאתגרת שכולנו חווים יחד".
יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון: "כמו תמיד אנחנו שמחים להשתמש בכוחו של הכדורגל הישראלי על מנת להירתם למטרות חברתיות מאחדות ומגבשות. יום מעשים טובים הפך למסורת של שנים בחברה הישראלית ואנחנו שמחים שוב להירתם למען מטרה זאת כאשר פעילות ההתנדבות בה בחר כל מועדון משקפת את ערכיו ואת הרצון לתרום לקהילה בדרך הטובה ביותר. הכדורגל הישראלי פעיל לכל אורך עונת המשחקים בפעילות חברתית ויום זה הוא שיא של התנדבות שמאחד אותנו יחד עם המדינה כולה".
להרשמה ליום מעשים מעשים טובים: https://www.good-deeds-day.org.il


קרדיט: מנהלת הליגות בכדורגל, מכבי חיפה האתר הרשמי.