ניב גולדשטיין מונה למנכ"ל ההתאחדות לכדורגל.

היו"ר שינו זוארץ סקר את עבודת ועדת האיתור ואת השיקולים שהובילו אותה להביא בפני ההנהלה את אישור המינוי. "ניב הותיר רושם רב על חברי הוועדה הן מבחינת כישוריו, יכולותיו המוכחות והתשוקה הגדולה שלו להצטרף להתאחדות ולהוביל אותה יחד אתי, עם חברי וחברות ההנהלה, העובדים והעובדות. אני בטוח כי ניב יצליח בכל המטרות וישיא תרומה גדולה וייחודית להצלחת ההתאחדות והכדורגל שלנו. זאת הזדמנות מצוינת להודות פעם נוספת למנכ"ל היוצא יוסי שרעבי על פעולתו המקצועית ועל האדם הנפלא שהוא".

"אני מבקש להודות לוועדת האיתור על ההמלצה ולחברי וחברות הנהלת ההתאחדות על הבחירה בי למנכ"ל ההתאחדות לכדורגל" מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, ניב גולדשטיין

מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, ניב גולדשטיין: "אני מבקש להודות לוועדת האיתור על ההמלצה ולחברי וחברות הנהלת ההתאחדות על הבחירה בי למנכ"ל ההתאחדות לכדורגל. תמיד האמנתי בכוחו של המשחק הנפלא הזה לתרום לפרט, לחברה ולמדינה בדרכים כה רבות ואין הזדמנות טובה יותר מזאת הנוכחית שניתנה לי, לעשות עוד הרבה לטובת מיצוי הפוטנציאל. אני מכיר את ענף הכדורגל בכל היבט אפשרי ואת התפקיד המכריע של ההתאחדות בניהולו, בפיתוחו ובקידומו. נחזק את מה שכבר מוצלח ונתקן את הדרוש שיפור. יחד עם הנהלת ההתאחדות והיו"ר שינו זוארץ נפעל בכל הכוח ליישום השינויים ההכרחיים". היו"ר עדכן על ישיבת הוועדה המקצועית אתמול באקדמיה לכדורגל במבואות ים, בה ניתנה סקירה של המנהל המקצועי של הנבחרת הבוגרת יוסי בניון על צמד המשחקים הראשון של הנבחרת במוקדמות אליפות אירופה. לאחר מכן סקר בוני גינצבורג, המנהל הטכני בפועל, את פעילות הנבחרות הצעירות ואת ההכנות לקראת המונדיאליטו בארגנטינה ואליפות אירופה של הנבחרת הצעירה בגאורגיה. כמו כן, נערך דיון לגבי שינוי מבנה הליגות השונות לנוער ולנערים. לאחר מכן קיימו חברי הוועדה סיור באקדמיה ופגשו את הצוותים המקצועיים ואת השחקנים הצעירים. ישיבת הנהלת ההתאחדות לכדורגל נפתחה בברכות של היו"ר שינו זוארץ לכל הקבוצות, נשים וגברים, שכבר הבטיחו את העפלתן לליגות גבוהות יותר.

קרדיט תמונות: דוברות ההתאחדות לכדורגל .