נבחרת הנוער של ישראל המריאה לארגנטינה לקראת המונדיאליטו



החבורה המוכשרת של אופיר חיים, שכזכור סיימו בקיץ האחרון כסגני אלופת אירופה בטורניר היסטורי, יפתחו את הקמפיין מול קולומביה ולאחר מכן במשחקים נגד יפן וסנגל.
בתוך כך יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ, דיבר עם שחקני הנבחרת עד גיל 20, רגע לפני יציאתם לארגנטינה: "הרווחתם ועשיתם את זה בצורה מדהימה בטורניר היורו שנה שעברה ואתם מגיעים למונדיאל בארגנטינה. ואתם תהיו עוד הרבה שנים חלק מהכדורגל הישראלי, בקבוצות, בנבחרות, כלגיונרים. הסטנדרטים שתציבו כבר עכשיו יהפכו לאתגר עבורכם ומי שיבואו אחריכם. הם גם אלה שידרבנו אתכם בהמשך הקריירה. יש מדינה שלמה מאחוריכם. אין מדינה שלמה על הכתפיים שלכם, תיהיו רגועים. שחקו את הכדורגל שלכם. תהנו. תאמרו לעצמכם נתנו הכל ואני מבטיח - זה יספיק כדי שמדינה שלמה תרים אתכם על הכתפיים שלה. אני מאמין גדול בתוצרת המקומית. שחקנים ומאמנים.

"עכשיו אתם הולכים לכבוש את העולם ואני מאמין שאתם יכולים לעשות את זה" שינו זוארץ עם שחקני נבחרת הנוער

נעמיד לרשותכם את כל מה שצריך כדי שתמצו את הפוטנציאל האישי והקבוצתי. הוכחתם כבר בעבר שהשמים הם הגבול ואני בטוח שכל אחד מכם באמת מאמין שאירופה זה לא מספיק. עכשיו אתם הולכים לכבוש את העולם ואני מאמין שאתם יכולים לעשות את זה. אני רוצה לראות אתכם מציגים את הכדורגל שאתם מאמינים בו, נשארים מאוחדים, נהנים מכל רגע ובונים זכרונות לעוד הרבה שנים. והכי חשוב - אתם הפנים של הכדורגל שלנו, של החברה, של מדינת ישראל. תוודאו בכל רגע שיהיו אלה פנים מכבדים, מעוררי השראה, כאלה שראוי להפוך אותם למודל. אל תתפשרו על פחות מזה. אני לא אתפשר על פחות מזה. מאמין בכם בכל ליבי, ואין לי ספק שתעשו תוצאות מדהימות ותחזרו עם הרבה כבוד. בהצלחה".

קרדיט תמונות: דוברות ההתאחדות לכדורגל .