כאן בונים: הפועל חיפה בבנייה מחודשת לקראת העונה הבאה.

בהפועל חיפה עומלים בימים אלו על בניית הקבוצה לקראת עונת המשחקים: 2023/24.
מי שיובל את הקבוצה בעונה הבאה הוא איתן אהרוני שמגיע לאדומים לאחר שבשנתיים האחרונות רשם הצלחה גדולה כשהוביל את בני הרצלייה לזכייה בגביע המדינה, גמר הפלייאוף ובעונה האחרונה לרבע גמר הפלייאוף. נוסף על עבודתו בהרצליה, אהרוני  אימן גם את נבחרת העתודה וב-2019 כשאימן את נבחרת הנוער, העלה אותה לדרג א׳ הבכיר. אהרוני הביא לארץ זרים איכותיים כמו אונואקו, וכריס באב (שנבחרו לחמישיית העונה ואונואקו ל-MVP), די ג׳יי קופר ועוד. 


בהפועל חיפה רואים בהחתמתו של אורן הצהרת כוונות לקראת העונה שבפתח ואחרי עונה לא פשוטה שהסתיימה בפלייאוף התחתון, העונה האדומים מהכרמל מתכוונים לעשות כל שיידרש על מנת לחזור לפלייאוף העליון. אורן אהרוני: ״אני שמח להצטרף למשפחת הפועל חיפה, מועדון עם מסורת מפוארת בכדורסל הישראלי, וביחד עם כל הצוות נתחיל לבנות את העונה הבאה״. יו״ר הקבוצה, יובל רוסמן, ״המטרה שלנו לבנות קבוצה צעירה ולוחמת ואנחנו משוכנעים שאורן הוא המאמן המתאים לכך. עם ההישגים המרשימים בשנתיים האחרונות בליגת העל, ולצד העבר בעתודה ולפני כן בנבחרת הנוער, אני משוכנע ששחקנים צעירים ירצו להגיע אלינו בעקבותיו״.
בגזרת שחקני הרכש: אמש הפועל חיפה מחתימה את שחקן הרכש הראשון העונה: עמית גרשון. גרשון בן ה-27 משחק בעמדת הגארד ומגיע אחרי עונה בהפועל אילת שם שימש כקפטן הקבוצה וסיים עם ממוצע של 7.9 נקודות בכ-25 דקות למשחק. גרשון הינו בוגר מחלקות הנוער של מכבי חדרה והפועל עמק יזרעאל, ואת דרכו בבוגרים החל בהפועל עפולה בליגה הלאומית, ובחמש העונות האחרונות שיחק בליגת העל בהפועל ירושלים, הפועל גלבוע/ גליל והפועל באר שבע. המנהל המקצועי, ראובן אלקס: ״לעמית יש פוטנציאל גדול ואנחנו משוכנעים שאת הקפיצה המשמעותית בקריירה יעשה העונה בהפועל חיפה. הוא מסוג השחקנים שהקהל מיד מתחבר אליהם: שומר, נלחם, מחויב וקלעי מחונן״. עמית גרשון: ״מתרגש מאוד לחתום במועדון הפועל חיפה, ומחכה להתחיל את האימונים ולפגוש את הצוות המקצועי ואת החברים החדשים בקבוצה! שמעתי המון על הקהל של הפועל חיפה שמגיע לכל מקום בארץ ומצפה לפגוש אותו ומבטיח להילחם ולתת הכל ובטוח שנעשה עונה מרגשת! אני רוצה להגיד תודה גדולה להפועל אילת על השנה האחרונה. הכרתי שם אנשים מיוחדים שנכנסו לי לב ומאחל להם הרבה בהצלחה.


קרדיט תמונה: דוברות הפועל חיפה כדורסל.